30 oktober 2008

Allahelgonahelgen.

..Och allt vad den heter.
På fredag ska jag och min honey åka till min farbror och hans familj på middag. Sen på lördag så blir det nog ganska så lungt med lite mys tror jag. Kanske stannar hos min syster eller åker hem och lagar lite god mat och gosar.
Jag älskar maskerader och att spöka ut mig så jag brukar passa på när det är Halloween. men just nu är jag inte alls sugen på någon stor fest så det blir inge sånt i år.
Jag skulle vilja fira en riktig Tanksgiving.. eller iallafall laga och äta sådan mat.. helstekt kalkon, pumpa och sötpotatis m.m. mm så spännande det hade vart.Får lov att ha en riktig Tanksgiving middag någon gång i framtiden!
Tyvärr så missade jag Leila och hennes festliga måltid igår. Hoppas på att få se en repris.
Hon är ju bara helt underbar!

Inga kommentarer: