28 november 2008

Förberedelser.

Imorgon ska jag börja med lite matlagning inför kalaset på lördag. Ska baka focaccia och göra desserterna. Det blir en brownie cheescake och en Italiensk Torta della nonna.
Idag hittade jag en vacker vit och silvrig julstjärna som jag köpte för att ha i vardagsrummsfönstret. Hängt den på plats ikväll och även bytt gardiner och planterat amaryllisar. Så fint det blev! Har ett par julstjärnor och lite annat kvar att pynta ut så jag ska hinna med att göra det imorgon. MysPys med advent och jul!
Men först kalas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wiiii... Jag längtar!! Donar med din present för fullt, längtar tills jag får ge dig den! puss å kram från mig!

Anonym sa...

Åhhhh så trevligt de ska bli o få träffas allihopen ;)
kramen

Anonym sa...

Jaaa...nu funkar de ju att skriva inlägg...glömde skriva under de förra ;)Helena