10 november 2010

Snart jul..

Jag kan inte tro att det alldelns snart är jul.. vart far tiden?
Massor att göra men segt går det!
Ikväll blir det konsert och till helgen ska vi på retreat
till min kära farbror med bus familj.
Det blir semester och underbar mysigt!
Dags att fundera ut julklappar snart och planera födelsedagsfika.
Har många hus men ingen ordning så jag kankse får lov
att åka runt och fira födeledag..
Massa annat jag också vill göra nu, träffa mina människor,
ha glöggkvällar och sådant införjulmys..
men också gejja med huset om det nån gång ska bli färdigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena:) God jul i förskott;) haha.. Idag har vi julpyntat lite men inte tagit fram julgranen!

Kram Emilia <3

Ida sa...

Hej Emilia!=)
vad mysigt med julpynt!
Kul att du skriver till mig.
Kram kram