29 januari 2011

Många val och beslut

Sen var det detta med tapeter..vilken soppa!
Fyra rum att hitta tapeter till på samma gång.Något snurrigt!
Väldigt roligt också men är så jädrans svårt att bestämma sig,
å ännu har vi inte tittat klart heller. mera, mera!
Vi har i alla fall bestämt oss för en helt klart(hoppas jag)
eller två egentligen men jag tvekar på den ena..

Denna vackra ska vi ha i vårt sovrum. Jag är egentligen inte så jättermycke för blommer i massor men nu är jag det tydligen för detta blir blommigt och det känns så bra!


Sovrummet är nog det rum som är mest klart i mitt huvud, bara kvar att få tag i en del saker som jag tänkt mig..
Denna hade vi tänkt oss i hallen men jag är inte säker ännu.
I vardagsrummet vill jag ha en ljus tapet med svaga mönster i samma toner
men jag vet inte hur mycke vi ska våga oss på där inne.
Kommer vara mycke saker där,olika möbler,mycke på väggarna å så.. hm hm
Köket får nog bli enfärgat,vitt,beige,ljusbrunt?
tråkigt! kankse någon ljus färg?..eller kankse nått svagt litet mönster. Puh
Kommer vara mycke prylar och plotter framme i köket också,
alla saker som jag gillar och vill se på!
Fast det blir mycke vitt också, köksluckor,tak,ljust golv..
Tänker så det knakar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hejhej! det blir nog jätte fint:) / Emiliaa

Ida sa...

=) jaa jag hoppas de! Kram

Anonym sa...

Den blommiga var verkligen gräslig, huh! För mycket blommor med bara den. Den andra var mycket snygg däremot.

Ida sa...

Haha jaså var de så illa som gräsligt!=( Roligt att du gillar den ena "galningen" iaf!!=)
Kommer bli så fiin med blommor så de står härliga till.