5 december 2008

Nietsa.


I helgen ska vi åka upp till min farfars barndomshem som nu används som stuga.
Det är ett stort hus mitt i skogen! Jag har inte vart där på många år då det bara inte blivit av.
När jag var liten var vi alltid en hel hög med människor som ofta var där och härjade!

Min käre far skulle ha fyllt 60 år på lördag så därför åker vi upp dit till det som var hans fristad, han älskade stället. Han sa att
-Här ska jag bo när jag blir gammal och leva mina sista år!...
Han fick inte blir så gammal men om han är någonstans nu så är det nog där!

Det blir en mysig och sorglig helg! Vi skulle ju ha en jädrans stor fest..


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni får en fin helg uppe i Nietsa! Tänker på dig! Du är bäst, puss och kram från mig!

Anonym sa...

Ja tänk så fort livet kan förändras...men nu vet du i alla fall att pappa vilar där han verkligen ville vara i Nietsa // Mor