15 december 2008

Trötta timmar.

Idag blev det en riktig mysdag med film i soffan! Äntligen.
Hade glöggkväll igår med min sambo,syster,kusin och morbror, det var mycket trevligt. men lite trött är jag allt idag.
Snart är jag lite långledig då jag tagit sementer både jul och nyår!
Känns nog så lyxigt men väl behövt!
Jag ska verkligen försöka ta det lungt,mysa och pyssla på men små roligt saker. Underbart!
Har handlar alla julklappar nu så jag ser fram emot mys med att göra fina paket,dricka lite glögg och göra julgodis.. och dekorera ljusen vi tillverkat förstås! Och laga julmat får jag inte glömma. Ska försöka mig på att göra ostkaka i år, mm så gott!

Mys i Juletid!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ostkaka ja....den blev ju helt underbar....nu vet vi vem som gör efter rätten kommande jular........Mor