21 januari 2009

Lyx!

Oj oj vilken underbart god och mysig 4 rätters middag med temat Italienskt
jag och min mor avnjutit på Restaurangskolans restaurang Viljan!
Helt fantastiskt vilket ställe det är-perfekt service,förtjusande
vacker och fin mat och mycket billigt!
Ska nu bli bätter på att gå dit,glömmer som bort att det finns trots
att jag själv gått där. Kommande teman är bla.Romantisk afton,
Wallmanas med underhållning av estetelever,Sushi,Spanskt,Karibiskt..mm.. juvligt.
Kul att träffa mina gamla lärare och se dom nya fina lokalerna!

Njut!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän!Tänkte ju följa med til viljan..ångrar mig skarpt nu när jag insett att jag missat god mat...tycker förresten att dom borde byta namn...viljan känns lite märkligt på nå vis :)
nåja..nu ska jag greja på lite här i ladugården...tjingbaj..klem(Norsk kram)

Ida sa...

Ja det skulle du verkligen ha gjort! Jaså tycket du. Viljan som i viljan att utbilda sig och jobba innom restaurang!? HM vilken tanke jag fick!lät ju inte alls dumt.. hihi Lägg in förslad på nytt namn.Undra vet som fick äran att döpa den?! Klem Klem =)

Anonym sa...

Ja det var en jätte trevlig kväll med helt underbar meny, synd bara att jag var lite folit i ryggen och att du skulle jobba, annars hade vi tagit ett gott vin till maten, eller hur ? hur som haver var det ändå jätte trevligt och säkert är att vi skall göra om det när vi kommer hem från våra resor som vi nu snart skall i väg på......kelm mor

Ida sa...

Nästa gång blir det vin också! =)Klem