17 januari 2009

på väg mot världen..

Nu är flygstolarna bokade.Den 13 åker vi från Luleå till Stockholm
för en natts övernattning, sedan vidare till Mexico city
med mellanlandning i Chicago.
När vi tagit oss ut i stora världen så tänkte vi ta oss genom
Mexico och vidare över till Kuba där vi luffar runt ett tag för att
sedan åka vidare till Jamaica.
hem reser vi från Jamaica genom Miami och New Jersey
till Stockholm och så hem till norr.
Snart är det bara att börja packa.
Måste bara hitta oss en ordentligt stor ryggsäck!
Idag har vi vart och provat riktigt sköna och bra sandaler
som vi ska införskaffa till våra söta fötter.
Har beställt lite böcker och resguider som
kommer behövas.

vaknade kl.4 och kan inte soman om..
använder tiden väl till att kolla runt om våran resa. *nattsuddare*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej stumpan!!Himla va skoj ni kommer att ha...jag är så avis att jag nästan skäms..haha
Vi hörs..tjing

Anonym sa...

HÄRLIGT! Fy tusiken vad kul att ni bokat så ni vet att det blir av! Njut av planeringen och förberedelserna fram till take off! Wihiiiii.. Jag blir så inspirerad och glad :D KRAM

Ida sa...

Kanske jag kan svara på era inlägg här! Tjo

Anonym sa...

oj oj oj vilken resa, tänk att nu är ni på G och jag hoppas att ni får underbara minnen och upplevelser för livet.....var bara jätte rädda om er....kram mor