12 april 2009

Tårtor.


Nu ska jag äntligen lära mig att göra vackra tårtor!
Har beställt en liten uppsättning pinaler och ingredienser som jag hoppas få i veckan så jag hinner göra en tårta till min sambos födelsedag!
Har länge vart på väg att beställa lite redskap och annat men det har inte blivit..
Nu ska här tränas och fixas för att få till en slät och fin tårta med sockerpasta och kanske någon fin blomma eller annan dekoration på.

Hade vart kul att gå en kurs!
Hoppas på att hitta någon här nära mig snart annars kanske åka iväg en helg
om jag nu inte blir jättebra på egen hand. hihi

Ching!

4 kommentarer:

hellojna sa...

Åh va skoj o kunna tillverka en egen design,du är så finurlig min ljuva tuva =)Puss o kram

Anders sa...

Jag vill ha en stor tårta med ett A på nu när du lärt dig att göra tårtor!!
Jobba lugnt

Camilla sa...

O jag vill ha en tårta med en häxa på, en stooor!!! Hälsa grattis till Foppa från oss!!

Anonym sa...

Ja du är ju helt otrolig vilken talang du har.....det blir sååååå vackert och smakar så gott. Kram mamma

Jo nu skall jag skvallra en sak för er andra....nyfiken va
Den 18/5 - 09 skall Ida_Maria börja med sitt körkort.....vi önskar henne lycka till och ni lås era bilar......