28 april 2009

Fjällen i ord.

Nu är jag hemma igen efter en skön helg i fjällvärlden!
Det var välbehövt med lite frisk fjälluft efter allt luffande i världen!
Vi har haft det mycket skönt och mysigt men tyvärr mest dåligt vädet, en dag sol å sen regn.. skotern ville inte heller vara med, den gick sönder första dagen så efter det fick jag lifta.
Å det gick ju jätterbra. Det var helt fantastiskt att få åka till fjällen!
Var så otroligt vackert och fridfullt. Fotade allt och hela tiden så det blev en hel del kort som vanligt när jag är i farten.. så kul! =)

Mys pys.

3 kommentarer:

Helena sa...

Du är ju bara sååå bra på att fota...du skulle kanske va med i "Talang" på Tv4 =))Valborgs o mys snart,de blir trevligt de!hörs sen..kram

Eivor/Ejja sa...

Vilka underbara bilder!! Vilket härligt väder Ni verkar ha haft.
Önskar dig en trevlig Valborg.

Hej från mig,
Ejja

www.eivor.blogg.se

Ida sa...

Tack så mycke!
Jag älskar att fota.
en massa på allt!