5 november 2009

Boat

Har spenderat ett par härliga dagar med min kära
syster och hennes barn i Bredis!
Syster var tillfälligt sambolös och kanske även lite rastlös..
och gravid som hon är så fick hon ett
sug för att Boa och drog då igång med en tillfixning av groventren.
Det känndes såklart spännade så jag stannande kvar för att
hjälpta henne lite och vips blev det
fyra dagar med rännande och rustande.
Kul hade vi och fint blev det!
Men nu är det verkligen mer är dags att sätta igång med
röjning,rensning och packning av mitt eget hem
om vi ska hinna det här!
Inte mycke tid kvar nu men en hel massa att fixa.
Min sambo kommer jobba borta ett par veckor nu
dessutom så då blir jag visst
själv på att fixa under veckorn och helgerna kommer
bli fullspäckade!
Känner mig inte ens lite stressad..
min stress har försvunnit.
Jag behöver tillbaka den!
Till veckan är jag långledig och då måste jag!

Systers och Co.s nya hall

4 kommentarer:

Camilla sa...

Jäklar va snyggt!!! Som en helt ny hall!! :)

Ida sa...

Ja Visst! =)

Anders sa...

Tack Ida för att du hjälpte Helena att fixa våran hall, den blev verkligen jätte fin!

Anders

Ida sa...

Ja varsågod det var så lite så! =)
Det var bara såå roligt. höll ju aldrig på att kunna slita mig och åka hem.. =)
Vilken himla tur att du gillar resultater!=) Var ju lite vågat och småbusigt att Boa i hemlighet! haha