11 november 2009

Önskelista

Snart fyller jag år och här kommer lite tips för er
som vill veta vad jag önskar mig!


lillahjartat.com
På denna sida finns en massa fina smycken.
Jag har en favorit under kategorin
romance och det är detta vackra
halsband nr.R09


Gratängform mellan eller stor, rektangulär
från Gerbera

casualliving.se

Måttskedar från Nigellas serie

bagarenochkocken.se

Vispskål från Ib Laursen

finns bla. på casualliving.se

Presentkort på Indiska & Sävast Trädgård

Sex and the city Boxen

Stickade strumpor av Mormor(gärna gråa)

2 kommentarer:

Linda sa...

Smart att skriva ut önskelista sådär :-) Angående din fråga på min blogg. Tror Sandra kommer ta kontakt med er ;-)

Ida sa...

ja jag tänkte om jag skyltar lite med vad jag önskar så kankse jag får några presenter.=)
Okej va bra! =)
Väldans svårt de där..