17 december 2009

I stora vida världen.

Min kära lilla syster har dragit till Thailand
hips vips å över Jul och allt!
Den lilla busen.
Jag hoppas att allt går bra för henne och hennes vän och att
dom får det underbart roligt och härligt men
nog är jag allt lite orolig också..
Har funderat mycke på hur jag ska kunna vara lugn när
hon är på sin första resa alldelens själv..nästan iallafall.
har kommit fram till att det bästa vore om jag gick
i ide under två veckor så jag slapp tänka..
HaHa jag är en mes men nu känne de lite lugnare inombords.
tur kanske att jag har mycke att stå i..

2 kommentarer:

helena sa...

Ja då är vi två som är oroliga för Anna,men hon är klok så de går säkert hur bra som helst :)kul o ses en sväng idag!vi hörs..kram o puss

Anonym sa...

Vad ni är gulliga mina älskade systrar :) PUSS