31 december 2009

tiden går och livet rusar

Nu är alla saker ute från lägenheten och inne i huset och jag fattar
inte vart allt kommer ifrån och vart ska vi rymma det?..
tänkte de skulle bli rörigt men inte så här..
Saker överallt och jag vet inte vart jag ska börja.Puh
nu ska här rensas ut av bara den! Bort Bort och plats för nytt. hihi
Det har verkligen vart fullt upp senaste tiden
Men nu är vi iallafall bara på ett ställe och det känns skönt
fast jag längtar till min by..
Har flytt iväg en sväng från röran till min kära Morbror
med familj och haft det skönt och trevligt ett par dagar och blivit
uppassade som på värsta Hotellet.
Det har vart helt underbart. Dom är så underbara!
All kärlek till dom.
Har även hunnit hjälpa min mor och hennes man med deras
nyårsmeny som jag blev anlitad att hjälpa till att
komponera så idag har vi förberett och jobbat på hårt.
roligt och jag hoppas allt blir lyckat!
Imorgon blir det mer mys och lyx med hotellnatt och nobelmiddag
med pianomusik på Piteå Havsbad med två av
min kära syskon och deras familjer.
Underbart.
Och så till sist så är det inte alls länge kvar nu tills min
lilla syster stjärna kommer hem.
Äntligen!

Inga kommentarer: