24 januari 2010

Slö Helg

Jag hade en lång lista i mitt huvud med saker jag hade tänkt mig
gör i helgen men det blev inte mycke av det..
slö som jag är så har helgen vart skön med endast lite småpyssel,
nattsudd med film,långa sovmornar,
lyxig brunch och trevligt besök av min kära och världens
bästa vän som jag inte träffat på så länge nu..
Äntligen! men varför blir det inte oftare..
Har just ätit en god färskpasta med champinjoner,
ruccola och parmesan.
Allt de som inte min sambo gillar så jag passar
på när han är borta nu.
Sitter nu i soffan med mina raggsockor och myser
framför en sprakande brasa!
Har en skön stund!

6 kommentarer:

Camilla sa...

Det lät mysigt! Och vad snyggt badrummet blev :) Kommer ni och gästar oss nån helg??

Ida sa...

=) jaa visst.va kul att du tycker de! vi har haft en mycket bra mästare som lärt oss! Fast vi har väl skött oss sådär. hihi
Ja det hade vart trevligt!
Kanske nån helg i Februari skulle passa!=)

Camilla sa...

Vad är det dom säger?? Bakom varje framgångsrik man står en kvinna?!! :) dvs jag! Vi får försöka boka in nåt, fast tyvärr jobbar jag två helger i feb, och en tredje har jag ev date med en gammal vän!!

Ida sa...

Haha ja precis! jadå det löser vi annars tar vi det i mars!
Åhå Det låter mycket trevligt! =)

Annsooo sa...

Hej min finaste vän! Tack för surrstunden! Du är bäst! Puss och kram <3

Ida sa...

:) Tack själv käraste du!PussåKram