2 januari 2010

Nytt år

Ja då har ännu ett år gott förbi och jag förstår inte ett dugg..
Det snurrar mest i mitt huvud men jag har också
förväntningar eller förhoppningar..
att få ordning och reda på saker och frid i min själ.
Har en del saker att se fram emot, att drömma om.
Någon liten tripp och kanske en längre resa,
en fest jag längtar efter att planera.
En ny liten människa som är på väg till vår stora värld..
Som jag längtar tills jag ska få hålla och snusa på min lilla systerdotter!
Livet förändras, ingenting blir som förr igen..
Önskar mig och alla människor i vår värld
ett gott nytt år!

3 kommentarer:

Helena sa...

De är ju jag...å Inez,Wilma,Tilde;thea eller vad de nu blir..kanske en Torsten :)
Nu blir de pannkaka till middag!

Ida sa...

Haha. ja! =) hihi
Ååå så gottigott! =)
Kraam

Ida sa...

Alina! =)