8 juni 2010

Balens prinsessa

Nu börjar det närma sig studenten för min kära lillasyster!
I helgen var det bal och det var helt underbart så vackra dom var.
Vilken härlig känsla att få känna sig så där extra fin och uppklädd,
det är inte så många gånger i livet.
Jag undrar vart min syster har fått all sin skönhet ifrån..
är det från mig mån tro?
Nee men kanske jag skulle kunna få lite av henne?
Hon var så bedårande vacker denna dag så jag kunde knappt
slita blicken från henne och heller inte sluta fota..
Jag ville fånga var enda sekund!
Tur jag har min alldelens egna proffsiga fotograf som jag
fick anlita till att föreviga de vackra balparet med
många fantastiskt underbara bilder.
längtar efter att få se dom men så länge tittar jag på mina egna.

3 kommentarer:

Helena sa...

Du är ju oxå så himla duktig på att fota!schysta vinklar o så =))

Linda sa...

Gud vad fin hon var.
Och jättefina bilder. Inte behöver du anlita fotograf :-)

Ida sa...

ja visst Linda! =) vackerungen.
haha Men tackar så mycke vad roligt att höra av er men nog är det lite annars med ett riktigt proffs med bra utrustning och mycke finess! =)
men jag tycker ju det är så roligt!