20 juni 2010

Ledig vecka på shemat och en massa saker jag
skulle behöva hinna med..
som vanligt när man är ledig och inte blir det mycke
av det man tror sig hinna som blir gjort.
konstigt de där jag tro jag får mer gjort under
tiden då jag jobbar faktiskt.
Nu är iallafall huset i stan snart målat i en hiskeligt
grön färg som nog vara lite väl extrem men ändå fin.
Ångrar bara att vi inte valde en diskter
färg som flyter in och ger ett mjukare intryck.
men men i stundens hetta så..
jag vill bara så gärna få börja fixa i
mitt eget hus nu där vi ska bo i framtiden.
Ska bli så mycke roligare.
Snart midsommar och det är helt galet vad tiden
flödar och vart är den riktiga sommaren?
den har ju inte ens börjat men jag hoppas att det kanske
är idag den gör det då det är så härligt ute!
Helgen blir det att vara med min kära farbror med
del av familj och deras vänner och
en dag med mina kära syskon. Underbart!
Nu ska jag bara packa,handla och göra go dessert
så börjar snart midsommarhelgen.
Önskar oss alla sol,mys och mycke kärlek!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ha en trevlig midsommarafton!! Synd att vi inte får träffas, men vi syns ju dagen efter!!

Ida sa...

Men Tack detsamma till er! Jo vi har ju en hel dag tillsammans då!=)
Kram