2 maj 2009

Vackra vår.


Har återigen bosatt mig en helg i sköna Bredåker.. när jag kommer hit har jag svårt att åka om jag inte har något planerat eller några måsten.Jag mår bra här!
Vi kom i torsdas och det kan nog hända att vi stannar ända tills imorgon!

Valborg vart en underbart trevlig och rolig dag med grillning,vin och umgänge!
Min kära vän kom också till byn och vi hade det så mysigt!

Å vilket underbart sommarväder som kommit till oss!
Nu är tiden här då jag tänker på hus hela hela tiden.. vill renovera,grejja i min trägård,handla saker, slipa,kakla,kratta å en massa sånt..Vart e mitt hus?

Känner mig lite stressad. har så mycke jag vill göra,
måste göra,borde göra så det blir en enda röra i mig!
Helst vill jag bara vara på lugna landet,
ha alla mina kära runt om mig och bara känna ro i min kropp..

Nu ska jag gå och hälsa på mina gamlingar.

1 kommentar:

Helena sa...

De är sååå mys å ha er hos oss,då trivs jag!!kom snart igen vet ja =))