28 september 2009

Bokfrossa

Fullt upp med en massa fix i Pappas hus mest hela tiden nu..
Men höst som det är så kommer det alltid en
bokrea som jag bara måste besöka.
Har väntat och undrar när den skulle komma..
Och äntligen!
Så igår tog jag med mig min Honey till åhlens på BokRea!
Var nog lite mindre utbyd än det brukar men nog
hittade jag en massa spännande ändå.
även min medshoppare hittade en hög spännande läsning..
och en snygg kofta!
Han kan inte vara i en klädaffär utan att något följer med hem..
men det är inte så konstigt, finns ju så mycke snygga killkläder!
åå vad jag vill vara kille ibland..
ne det vill jag inte alls de men jag vill ha lika
lätt som dom att handla kläder!
Blev förstås två fina receptböcker innehållande en
massa smarriga och roliga recept och såå vackra bilder!
av systrarna Eisenman
Är sugen på deras vackra Sommarens Söta också men jag
håller mig nog till våren med den så får det bli
en ny fin bok då också..
är så underbart att kika i vackra sommriga receptböcker med
vackra sommarbilder på våren när man drömmer
och längtar efter sommaren!

Inga kommentarer: