21 september 2009

otroliga höst

Så vackert väder och jag är sjuk igen..
det blir inga långa promenader i det underbara vädret just nu!
Skulle vilja ta mig ut och iväg till nått extra vackert
ställe och fota lite fina höstblickar.
Så blev det ingen mysig middag som bestämt heller..
planerat,fixat,städat och allt handlat och färdigt för en god,
trevlig surrmiddag men så blir jag förkyld och orkar inte..
jag känner mig fortfarande ledsen för det och inte vet jag när
vi ska få in ett nytt datum snart då det är så mycke annat.
åå jag älskar att ha höstmiddagar och laga en massa lyxig mat!
Nu har jag iaf. bokat biljetter till en av höstens konserter-
Lars W! det blir underbart.
Men hur ska jag göra med dom andra två som jag också vill gå på..
dom 2 som är nära vill säga för jag har ju en i
New York också..hihi
ne men jag hade bestämt mig för Elin Sigvardsson men
jag vill också få njuta av Melissa Horn vackra röst..
alla tre är samma månad och jag behöver ta
ledigt från jobbet 2 av dom..
eller så skippar jag dom och sticker till new york och
rockar till Brucan S iställlet! *bus*

2 kommentarer:

missj sa...

Melissa Horn är helt fantastisk!

Ida sa...

=)Jaa verkligen!Såg att du också funderar på att se henne.härligt! underbart att få sitta i en mörk salong med ett glad vin och lyssna på hennes ljuva stämma.=)