19 mars 2010

köksfunderingar för framtiden

Ideer till mitt kök.
Silver,grått,vitt eller
Mässing,brunt,vitt?
Jag älskar verkligen inredning och jag drömmer varje dag om
hur jag vill ha det i mitt hus.. filar och funderar.
Förutom tapeter är jag inne på kök också och då undrar
jag hur man någonsin ska kunna bestämma
sig för alla små och stora detaljer när man väl är där?!
vilken soppa.
Vad ska man ha för skåpluckor när det
verkligen är allvar och man ska ha dom länge och trivas.
inte ångra sig! aaa
sen allt de andra som knoppar,bänkskiva, vilka färger mm.mm..

2 kommentarer:

Camilla sa...

Vita luckor och svart bänkskiva, kan det bli snyggare?? Nä,tror inte det :)

Ida sa...

Ja det är mycket snyggt de!:)
Men jag är ju inte riktigt som alla andra jag vet du.:)
vill ha min egen stil å mycke lantligt! :)