20 oktober 2009

Julen närmas sig sakta men säkert

Jaa snart är det jul..igen! känns så konstigt och overkligt.
Nyss var det helt grönt..ännu fortfarande löv på träden men ett
litet tunt hoppfullt lager med snö nu så det kanske är på väg..
Ännu har jag ingen "vinterkänsla" ingen tanke på
julklappar och inte heller på att packa ner saker som jag borde..
då vi ändå kommer leva lite i en flyttkartong under
julmånaden och jag även har bestämt mig för att jobba mina
pass under julhelgen så det är många saker som gör
att julen blir lite annars än i mina drömmar.
Hoppas på att få till något litet pynt..och kankse lite pyssel.
Min tanke finns lite granna vid nästa jul
då jag ska försöka förverkliga mina drömmar,
nästan,så gott det går.
Längtar så mycke efter min alldelens egna riktiga Jul.

Massa Pyssel och Pyssel. I Mitt Hus. Med Min Fina Gran. Många Människor. God Hemlagad Mat. Mycke Skratt och Glädje. En Riktig Jultomte. Underbart

Inga kommentarer: