24 oktober 2009

min nya festblåsa

Har äntligen hittat mig en ny svart enkel klänning som alltid kan
vara bra att ha om man råkas gå på fest nån gång sådär.
älskade min "förra" men välanvänd som
den är så var den lite dassig..
nu har jag en ny och fin.
Men självklart så måste man ha lite assesoarer också..
Så igår när jag var på shoppingtur med min kära syster så hittade
jag dom fräsigaste skorna som jag provade lite på kul..
å vips blev dom mina!
Har även hittat en fin lite småglittrig bolero som
jag tror skulle bli fin till
min blåsa så jag kanske måste låta den bli min också..
Då är det bara ett par lite chica mönstrade strumpbyxor och ett
par snygga smycken som fattas för att
slå klackarna i taket!
Får väl se hur det går med dom hööga..

klänning från ellos.se
skor från h&m
bolero från lindex

2 kommentarer:

Helena sa...

Men asså..va snygg du kommer att bli i din nya stass =)Hoppas ni har en mysig kväll...puss o kram

Ida sa...

hihi ja jag hoppas på det..lite iaf. =) Tack detsamma i efterskott och idag med. tihi