19 oktober 2009

MysPys

En skön långledigehet och en mysig helg är till ända
och vardagen är åter.
Vi fick en mycket trevlig och rolig lördag tillsammans med
mina syskon och deras familjer!
Jag lagade en massa god mat som blev mycket uppskattad.
Kul att jag lyckades glädja er!
Men hur i hela friden kunde jag lyckas glömma att fota varmrätten..
jag är så ledsen över de..
Meny
Förtugg.
Grav Lax och Crem Cheese Röra på tunnbröd
VästerbottensOstSticks
Dryck. Mousserande Vin

Varmrätt.
Marinerad Älgstek med Baconlindad Potatiskaka,
gräddsås med svartvinbär, len rödvinsås,
savoykål och vitlöksmarinerade rödbetor
Dryck. Rött vin

Dessert.
Cremig Hjortron Parfait med ChokladHallon sås
och krossad maräng
Dryck. Dessertvin


4 kommentarer:

Anonym sa...

duuuuuu det var det godaste jag har ätit på fruktansvärt länge :) vill spola tillbaka :) mums mums säger jag bara! du är bäst på att laga mat :) KRAM / Lillasyster

Ida sa...

Å tack så mycke! så kul att du tyckte om det! =) var hilma mysigt!
puss å kram

Helena sa...

De var så ljuvligt gott ska du veta å väääldigt uppskattat!De gör vi snart om =)Kram/Storasyster

Ida sa...

Ja tack tack¨.=) ja det tycker jag vi ska! Kraam