13 oktober 2009

Mycke på G.

Lägenheten är nu uppsagd och till årsskiftet ska vi vara vidare..
Mycke som händer nu och jag borde verkligen
packa ner saker och rensa bort en massa skrot som
finns i alla dessa garderober!
När vi flyttade hit underde jag hur vi någonsin skulle
ha behov av 11 garderober och en
stor klädskrubb som denna lägenhet innehåller..
haha inga problem alls att fylla dom och fort gick det nog också.
Från varsin liten lägenhet med 2 garderober,
en byrå och ett miniförråd i varje till 11 proppfulla garderober
en klädskrubb som vi inte tar oss in i och
ett gigantiskt förråd med kartonger i lutande travar.. på 4 år!!
Hur gick det till?
Hur är det möjligt?
Tyvärr så är det ingen dröm och ingen lögn..
Puh.
Jag som ville ha ett stort hus..
men nu har jag ändrat mig. jag ville nog mest ha det för
att få plats med en massa saker som jag inte ens
skulle veta att jag hade..
så det är nog bäst med ett mindre så det inte finns möjlighet
till att samla på sig en massa massa..
det blir nog tillräckligt ändå!
Så nu är det rensning,packning och tillfällig flytt som gäller.
Kanske blir det flytt snart igen då det verkar som
min kära farfar är på väg
att lämna sitt hus och flytta vidare..
Har förstås en del kuliga middagar,fester och konserter
att se fram emot.
Till helgen ska vi ha mysig middag hos min bror med familj.
Det blir jag som lagar maten och jag är just färdig
med planeringen av menyn.
Det blir en riktigt norrländsk höstmiddag!
Håller även på att leta förbrilt efter kläder och assesoarer till
det kommande halloween Partyt med tema Film!
Och så är det snart Jul..igen
Så är livet!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Det låter smaskens:) Jag tror inte att jag ska äta förrän på lördag, så är jag riktigt hungrig;)
Ta med nåt kul spel, vet ja!!

Ida sa...

Haha Du är rolig du! =) ses snart.