24 oktober 2009

Rolig Lista!

Höger- eller vänsterhänt? Höger. Ser så fint ut när vänsterhänta skriver å då brukar jag tänka att jag vill också vara det.
Favoritgodis? Choklad och Lakris.
Kläder just nu? Mysbyxor,Linne och tofflor.
Musik just nu: Melissa Horn- Lät du henne komma närmre.
Vinterplaner? Flytta Och Fixa.Planera fest. Hoppas på en liten helgsresa.
Saft eller alkohol? Mer alkohol än saft.
Hur många kuddar sover du med? tre. en tjock,en mellan och en tunn.
Favoritväder? Snö med vårsol, sommaräng med sol, sandstrand med sol, Mysrusk med regn!
Morgon- eller nattmänniska? Natt. Ibland önskar jag att jag var morgonmänniska men det är mysigare med natt.
Kommer du ihåg din första kärlek? Det fanns nog någon innan det första jag kommer ihåg.
Tror du på mirakel? Absolut! Hoppas på miraklet.
Hur många barn vill du ha? Ett eller Två eller så många jag får.. fast högst två.
Bio eller promenad? Prommenad!
Stjärntecken? Skytt- Skytten är optimistisk, vidsynt och energisk.
Du är intelligent och nyfiken, brinner av att ständigt upptäcka och prova nya saker.
I sällskapslivet är du varm, ärlig och omtänksam.
Skytten har många vänner och de ser dig som en glad optimist som har förmågan att sprida glädje och positiv energi omkring sig.
Du är kreativ och djärv, och bra på att se helheter.
Rädd för insekter? Kanske inte rädd men tycker vissa är obehagliga..
Spindlar är ett fack för sig för dom gör mig kall och gråtfärdig och jag önskar så mycke att jag inte känner så. Puh blir slut av bara tanken.
Största svaghet? För rädd och för Snäll!
Tror du på Gud! Nej inte på Gud men jag tror på något!
Pizza eller hamburgare? Pizza helt klart.. salami och mozarella med ruccola. mm
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? kanske en ny plopp i näsan men annars nej till piercing. tatuering har jag inte velat ha alls men har tänkt mycke på vad jag skulle ha om kanske en liten.. vet inte vad som hänt men jag tror inte det. vill vara ren och unik utan!
Stökigt eller välstädat? Stökigt som bara den just nu! Annars ordning men alltid dammigt!
Är du rädd för blod? Ne men det är också obehagligt på nått konstigt sätt..ser så mycke ut och kanske därför farligt eftersom mycke blod oftast innebär fara eller död!
Saltar du på maten? Om det smakar för lite.
Gillar du att sjunga? Ja jag älskar att sjunga till mina favortilåtar! Önskar att jag sjöng bra också.
Anser du att du är stark? Ja jag är stark!
Brukar du sola? När jag är på resa i varma Länder och ibland på sommaren!
Vad gör du om du får hicka? Håller andan och sväljer, är det illa och inte går över så provar jag dricka vatten.
Kaffe, te eller inget? Kaffe men gillar te också.
Har du en besatthet? Ingen speciell tror jag men flera små om man kan ha det! Inredning bla.

4 kommentarer:

Annso sa...

Vilken rolig lista :) Den var kulig att läsa. Kram på dig underbara vän!

Ida sa...

ja jag gillar ju sånna här listor! =)kanske kommer fler!
Kraam

Camilla sa...

Både jag o Jill ska jobba natt på julafton, så du behöver inte känna dig ensam:) När flyttar ni egentligen, är det snart??
Vi hade en toppenhelg i Skellefteå, synd bara att den gick så fort, ändå så var vi ju från fre-sö. Kram

Ida sa...

=) å då kan vi tänka på varandra!
Härligt att höra. skönt att komma bort! Vi har lägenheten kvar till sista december men vi tänkt väl flytta in och bo i huset före jul i början av dec tror jag nog, sen har vi ju tid att rensa efter de.
Låter som farfar flyttar efter nyår nån gång kanske så då kankse vi flyttar igen till vårt riktiga hem! =) Kram