7 maj 2009

Cup Cake beställning


Min mor har gjort en beställning på lyxiga cup cakes till ett kalas på hennes jobb imorgon så idag har jag bakat så det damma mjöl ur öronen. hela 60 st vit choklad muffins som jag imorgon ska göra vackra med philadelphia grädde och marsipanblommor.
Det blir samma sort som jag nyligen gjorde till min sambos födelsedag, lite annat utseende bara.
Svarta formar och vackra cerisa tårtpapper att ställa skapelserna på hittade vi på Lagerhaus.
Så kul att bli anlitat å få pyssla!
Måste snart göra en till beställning från kakburken!
mera pyssel.

Längtar till jag får göra dom vackert imorgon!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Åh, vad kul att få skapa lite cup cakes, kan tänka mig att det blir endel pyssel imorgon när alla 60 ska dekoreras.

Ha en bra helg!

Ida sa...

det vart lite trixit men Ja det är så roligt!=)

Tack så mycke och detsamma!

missj sa...

Toppenfina och goda!!