10 maj 2009

snurrigt.

Jag vet inte vad jag ska ta mig för..Har så mycket jag borde göra men ingen lust idag.
Borde väl bara vara å rycka upp sig och göra något!
Ne det blir inte så, sitter bara och funderar på vad det ska bli och tiden går..

Det regnade på morgon och då kändes det som att det kunde
bli en slö filmdag eller nåt sådant men nu skiner solen och jag vill ut och göra något mysigt!
Kanske tar kameran och går på prommenad.. hade velat ha en klippa vid ett hav att gå till.

Idag hade jag velat plantera i min trädgård.. om jag ändå haft en!

Kanske baka lite bröd..

Söndagar ska vara sköna dagar!

4 kommentarer:

Helenaaaaa sa...

Kom till Brekka mys här vet ja...Ta en mys å slödag med gott samvete,vi startar upp snart igen med de tråkiga projektet...
Här mullrar de igen å himlen är mörk men de finns en strimma med ljus så jag hoppas på solen!kram

Ida sa...

=) Tack min kära syster!

Ida sa...

Ibland bara kryper det i kroppen och jag kan inte bestämma mig för att göra nått eller slappna av trots att jag försöker och brukade vara bra på det!Har satt igång att baka bröd till nån slags smörgåstårta. =)Ska bara åka å handla lite grejs!
Är sugen på att göra med lax.. mm
Vill alltid komma till er men jag måste väl vara hemma ibland också..=)
Tänk när vi bor nära varandra å kan ses jämt!=)
.å bli less på varandra. hihi
Nu skiner solen här igen!

Anonym sa...

Ja kryp i kroppen är inget trevligt,inte alls avkopplande!Hade vela smaka din s-tårta=)

Läntar tills ni slår rot i byn,ser fram emot barnvagnsrally oxå...blir vi less varann har vi nära hem vill våra stugor,haha
Nu ska jag krypa till kojs,se lite film å så...kram o gonatt