21 maj 2009

Det vackra huset på landet

Beskedet om huset vi ville kika på blev att det gick till en släkting till ägaren så det blev inte ens en titt. det var väl inte meningen att det skulle bli vårt då..
Finns ett annat litet charmigt hus som ligger mig varmt om hjärtat..
kanske kan bli det som blir vårat nån gång i framtiden.
Det är alltid samma varje våren.. jag blir helt husgalen!
Tänker på hus och inredning hela tiden, filosorerar, planerar och inreder i mitt huvud..
jag till och med planterar! hihi men det är så underbart att drömma iallafall.. så länge
och så vänta på rätt istället för att förhasta sig.
Är bara så trött på denna lägenheten och har ingen inspiration till att fixa och pyssla..
orkar inte ens städa och plocka.
Är bara en enda dammig röra! Hopplöst.

2 kommentarer:

Helena sa...

Du skriver så fint..så vackert liksom...Huset de kommer,lugn bara lugn,snart sitter du i din rabatt o påtar på...vi hörs sen..kram o hej

Camilla sa...

Hello, min allra bästa svägerska;)
Synd på huset, men som sagt, det kommer flera. Hoppas ni har en bra helg, själv jobbar jag...
Kram från mig!!