7 maj 2009

Mys

Luleå 2001 Nu har jag äntligen bokat biljetter till sommarens konsert med Ulf Lundell här i lilla Boden. Har tänkt tanken och önskat att han skulle komma hit men det trodde jag aldrig.. Superstort!
Det blir underbart mysigt med hopp om en solig och fin lördag så vi kan starta dagen med en picknick i det gröna gräset med lite gott vin och smarrig mat så vi orkar med en lång och rockig konsert! Jag hoppas att det kommer en massa folk från hela norra sverige och jag tror på många gamla Lundell fans som inte vart flitiga lyssnare på ett tag..
Hoppas som alltid på den äldre musiken!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Vad kul att du fick ordning på etiketterna.

Kul att gå på Lundell. Det har jag velat gjort ett par år nu men det har inte blivit av.

Sedan vill jag tacka dig för dom fina orden om min blogg, blev jätteglad. Tycker att din blogg är fin och intressant med, så jag kommer kika in lite då och då.

Ha en bra dag!

Ida sa...

Tack jag blir så glad när någon skriver några ord till mig! Kul att veta att någon kikar in!=)

Ida sa...

Supermysigt med sommarkonsert me Uffe!Du borde boka dig en biljett till i sommar!Som det låter så verkar det snart vara slutet på hans karriär. så man vet aldrig..