30 maj 2009

Mysfredag!

Tiden bara rusar iväg och dom fullspäckade
sommarhelgerna närmar sig!
Jag har mycke och även extra mycke att göra och fixa just nu.
Idag har iaf den riktiga sommarvärmen kommit,
underbart skönt att mötas av riktigt vart sommar luft trots den
tråkiga blåsten som stör.. nu hoppas jag på många varma
kvällar att sitta ute och mysa!
Igår blev det grillning och mysmiddag med min
sambo och min kära vän!
Tänke ta oss ett glas vin men det blev visst en liten fest!
Mina söta kusiner kom förbi och hälsade på så det blev en massa trevligt surr,nån mojito,
lite rock band och ett parti poker på sentimmen.
Superkul och mysigt hade vi det!
Idag är jag förstås lite småtrött och slö men har
ändå fått gjort en del
av det som fanns i min plan så det känns skönt!

3 kommentarer:

Helena sa...

Jag saknar dig min kära syster!

missj sa...

Låter som en toppenhelg! Själv har jag varit i Storforsan med syrran och gänget :)

Annso sa...

Tusen tack för en toppenhelg darling!! Pussar och kramar!!!